Vain tuotteen ostaneet asiakkaat voivat antaa tähtiarvostelun. Arvostelun voi antaa aikaisintaan 14 vrk tuotteen toimituksen jälkeen.
Anonyymivahvistettu ostaja, 21.7.2024
Yleisarvosana
☆☆☆☆☆
Mukavan ilmava peitto, kesähelteisiin silti itselleni liian kuuma. Pitäisi ehkä läyttää ilman pussilakanaa. Uskon että helteiden jälkeen erittäin hyvä =)
Anonyymivahvistettu ostaja, 5.2.2023
Yleisarvosana
☆☆☆☆☆
Vastaa kuvausta. Erittäin tyytyväinen.
MIRJA K.vahvistettu ostaja, 19.6.2024
Oikein miellyttävät peitot..
hyvät kesäpeitot..viilentävät.